Traductor

dilluns, 14 de desembre del 2020

Els cinc articles cervesers més especials de la meva col·lecció: 3. Eduard Casas

Aquestes són les peces que l'Eduard Casas, el secretari i soci#003, considera les més especials de la seva col·lecció:


Quan encara no col·leccionava, un amic va organitzar un tast de cerveses a casa seva. Va portar quatre belgues, entre elles la Kwak. En vaig guardar les xapes com a record i al cap de unes setmanes vaig organitzar una altre tast a casa meva amb quatre cerveses diferents més. Aquest va ser l'inici de la meva col·lecció.





Quan era petit, els meus pares feien un aperitiu amb olives, seitons o anxoves i patates de xurreria amb una Xibeca. El record continua viu a la meva memòria i quan vaig aconseguir la xapa em va fer molta il·lusió.





El primer viatge a l'estranger amb la meva dona va ser una setmana a Roma. Encara no col·leccionava, però vaig en portar-me una xapa de Peroni.





El primer canvi per correu va ser amb el col·leccionista holandès Renno Langeraert. Tot i que ell tenia una gran col·lecció i jo era un principiant, vam fer un bon canvi. Entre totes les xapes destaco aquesta de la Heineken Tarwebok, una varietat que no arriba aquí.




I per finalitzar, i no menys important, aquesta de la White Bull, una cervesa de un país molt nou, Sudan del Sud. És a la meva col·lecció gràcies al meu bon amic Josep.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada