Traductor

dissabte, 12 de desembre del 2020

Els cinc articles cervesers més especials de la meva col·lecció: 2. Josep Oliach

 Aquestes són les peces més preuades de la col·lecció del nostre President Josep Oliach, soci#001 i cofundador de l'associació. Això ens diu de la seva història:


N°1, viatge a Escòcia el 2010 amb la Manoli la meva companya, feia només dos anys que vaig començar a col·leccionar, aquest estoig amb quatre cerveses escoceses van venir amb mi cap a casa.









N° 2, col·lecciono totes les xapes de cervesa d'arreu del món, però les meves favorites són les que hi surt representat el meu animal preferit: la cabra.







N° 3, parlant de cabres, aquesta placa metàl·lica me l'aprecio molt, per què va ser regalada pel meu molt bon amic Edu.







N° 4, aquest sotagot, representa la creació, per part de l'Edu, el Ramón i jo mateix, de l'actual Associació Catalana de Col·leccionisme Cerveser, que gràcies a tot un esforç col·lectiu, vàrem començar 5 persones l'abril del 2017 i ara ja som 50.






N° 5, i per últim, un got i una ampolla de cervesa txeca, regalada pel meu bon amic Ramón, que malauradament ens va deixar ara fa dos anys. Es pot dir que aquests cinc objectes cervesers, tenen una especial predilecció per mi, per que representen, l'esforç, la passió i l'amistat que han fet que el col·leccionar objectes cervesers, com xapes, ampolles, sotagots etc... no sigui només un element acumulatiu sinó que implica moltes més emocions i sentiments que fan que la nostre vida tingui un sentit més ple. Gràcies a totes i a tots que m'acompanyeu en aquest viatge tant enriquidor.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada