Traductor

dijous, 10 de desembre del 2020

Els cinc articles cervesers més especials de la meva col·lecció: 1. Christian Ortega

Avui comencem una sèrie de notes sobre les col·leccions dels socis on cadascú ensenyarà cinc peces que, per algun motiu, siguin especials en la seva col·lecció. Els primers són aquests taps corona de l'amic Christian Ortega de Sant Feliu de Llobregat, soci #027


Aquesta primera xapa, es un record que em vaig portar de les vacances a Berlin, any on començo a col·leccionar, el 2009. Es una xapa que m’agrada molt per tota la història que te aquest ninot, Ampelmann, en Berlin i la 2ª Guerra Mundial.








No és del meu any de naixement, però considero que la fita futbolista a l'estat espanyol, la meva afició al futbol i  una certa antiguitat, és mereixedora de xapa preferida.








Una altre afició és beure cervesa, de tot arreu. Aquesta xapa, és de la cervesa considerada la millor del món, Westvleteren, cervesa Trapense de Bèlgica. Quan la vaig veure per comprar-la, no m'ho haig pensar dos cops ja que, fa uns anys, arribaven poques unitats a les botigues.








Una altre xapa record dels països als que hi he viatjat. Aquesta en concret de Suècia, una senyal de trànsit d'un ren, que es pot veure en les carreteres i paisatges dels voltants.







Per finalitzar, aquesta xapa de Finlàndia, més concretament de Rovaniemi, capital de Lapònia, al cercle polar àrtic i de la casa de pare Noel. Quan hi vaig estar de vacances, al 2012, aquesta cervesa encara no existia. Espero tornar aviat i poder fer una visita a la cervesera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada