Traductor

dissabte, 2 de gener del 2021

Els cinc articles cervesers més especials de la meva col·lecció: 6. Jordi Bellaubi

Un altra amic soci ens presenta les cinc peces més preuades de la seva col·lecció. En aquesta ocasió és Jordi Bellaubi, soci #050 de Castellbisbal.

Les 3 primeres per un doble motiu. En primer lloc un motiu únic de les tres i és que són xapes escrites en català d'abans que la Guerra Civil espanyola portés la nostra llengua a la clandestinitat. Dins de les xapes de l'època que tinc, aquestes tres doncs la família de mon pare les de les terres de l'Ebre (Moritz), perquè visc no massa lluny de Monistrol (L'Estrella) i perquè la de Martinet de Cerdanya em porta records de vacances als anys 80.

La Mahou doncs és de les primeres que vaig aconseguir quan vaig reprendre la col·lecció cap l'any 2000 degut a un cúmul de circumstàncies que van acabar amb que una persona que vàrem conèixer per accident treballava a Tapón Corona i em va treure vàries xapes, entre elles aquesta que devia de ser una prova doncs no l'he vista mai més. I la de Glasber perquè la tinc des que era petit i no és massa comuna....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada