Traductor

dilluns, 4 de gener del 2021

Els cinc articles cervesers més especials de la meva col·lecció: 7. Jordi Bagué

 Un nou soci ens presenta les cinc peces més preuades de la seva col·lecció. En aquesta ocasió ariba el torn d'en Jordi Bagué, el soci #019 de Barcelona.


  1. Tap ceràmic Schultheiss Brauerei.  Aquesta col·lecció la vaig començar durant el confinament, endreçant una bossa que tenia d’aquest tipus de taps. Aquesta peça la vaig aconseguir en un canvi amb en Norbert, un dels majors col·leccionistes d’aquesta mena de tap. 





2. Ampolla i tap corona Kirin de l’any 1981. Aquesta peça la vaig aconseguir a les Galeries Nakano Brodway de Tokyo, on a part de molta botiga friki, també hi ha alguna de interessant pels col·leccionistes. Un viatge que feia anys que preparàvem i finalment vam poder fer a la primavera de 2019.










3. Xapa Moritz. Aquesta es la primera xapa antiga que vaig aconseguir. Va ser en un canvi amb un bon col·leccionista del país, potser fa més de deu anys. Em va fer especial il·lusió. 









4. Ampolla amb relleu i tap ceràmic de Brasserie Fritz Lauer de Carcassonne, aconseguida a un mercat de segona mà i antiguitats del Sud de França fa uns quants anys. 










5. Antiga xapa amb visera d'USA amb interior amb suro. Em va agradar molt la seva forma estranya, i per això la vaig triar entre altres xapes que em faltaven, en un canvi amb un col·leccionista americà.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada