Traductor

dijous, 22 de juny del 2017

Col·lecció de plaques de Miquel Domingo

El soci nº 007, el Miquel Domingo, de Sabadell col·lecciona plaques i ens explica com va anar l'inici de la seva col·lecció:
Ja fa més de cinc anys que vaig començar a col·leccionar “plaques” de cervesa, Perquè “plaques” entre cometes? Per distingir-les de les xapes de cervesa (taps corona) agafant el terme que s’aplica al cava.
Vaig arribar-hi després de col·leccionar plaques de cava que al final em van avorrir per moltes raons, vaig passar després a les dites “internacionals”, plaques d'escumós d’arreu del món tret de França, Itàlia i Espanya per acabar amb les de cervesa.
No en som molts els que ens hi dediquem com tampoc hi ha tantes plaques, però amb les novetats sempre hi ha tema del que parlar, les més antigues ja son figues d’un altre paner.
Actualment tinc unes 400 plaques, ens regim pel catàleg d’en Joan Pérez i segons aquest m’en falten més d’un centenar per tenir-les totes, que evidentment no les tindré mai.
Podríem dir que és una col·lecció quasi de butxaca, cosa que és una avantatge per moltes raons.
Com que la majoria són estrangeres t’has d’espavilar a contactar amb col·leccionistes d’arreu mirant de fer canvis, no cal dir que quan arriben ampolles amb plaques noves és un correm-hi tots i com podeu suposar també hi ha mercat de compra-venda.
Com que la majoria són de mida quart, més petites que les plaques de cava, m’he fet uns suports a mida per guardar-les doncs no m’agradava com quedaven en els estàndars.
Tinc una web, www.miquelsbd.cat on podeu veure la meva col·lecció, la vaig fer més que res per poder contactar amb altres col·leccionistes per intercanviar, la web també te un blog  https://miquelsbd.cat/blog/ on, amb poca regularitat, vaig penjant les novetats de la col·lecció, si introduïu el vostre email rebreu un avís quan hi hagi una novetat.
A veure si algú més s’anima a col·leccionar-ne! Com més serem més riurem!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada